Підвищення продажів: правильний розподіл часу

8 ноября 2015

На відміну від багатьох своїх колег, в розділі «Свій бізнес» ми намагаємося говорити і про підвищення продажів за рахунок своїх внутрішніх резервів. На наш погляд, робота з внутрішніми факторами і резервами Вашого бізнесу - ось справжній шлях до успіху, де навіть невеликі правильні вкладення можуть відразу дати фінансову віддачу. Ми рекомендуємо хоча б побіжно ознайомитися з декількома нашими публікаціями з даної теми: «Способи збільшення продажів» і «Техніка успішних продажів: завершення по висхідній«. Зараз же ми познайомимо Вас з практичними порадами щодо розподілу свого часу, виконуючи які, Ви зможете домогтися підвищення продажів і оптимізації бізнесу. 

Если Вы хотите узнать как управлять конфликтами на рабочем месте вам на этот сайт, именно здесь Вы можете пройти тренинг. Цены на услуги Вас приятно удивят.

Оскільки торговці по-справжньому працюють, тільки перебуваючи обличчям до обличчя з реальними покупцями, їм доводиться готуватися до зустрічі з ними і вирішувати організаційні питання в неробочий час, тобто тоді, коли вони не займаються продажами. Розклад на наступний тиждень вони складають у вихідні дні, а план наступного дня продумують напередодні ввечері. Презентації складаються і опрацьовуються з самого ранку і вечорами. Але впродовж робочого дня зусилля і думки успішних торгових агентів спрямовані виключно на те, щоб особисто поспілкуватися з якомога більшою кількістю потенційних покупців. Це і є головний секрет. Позбавтеся від факторів, пов'язаних з даремна трата часу. Дані фактори представлені нижче. 1. Зволікання і відстрочка До числа факторів, пов'язаних з даремна трата часу, насамперед слід віднести зволікання та відстрочку. Вони мають місце тоді, коли ви придумуєте всілякі причини, щоб відтягнути пошук покупців і зустрічі з ними. Всі ми відкладаємо ті чи інші справи. Занадто багато роботи і дуже мало часу. Різниця між успішними людьми і невдахами обумовлена тим, які справи відкладаються в першу, а які в другу чергу. Невдахи відкладають важливі справи, які забезпечують суттєві результати. Успішні люди відкладають ті завдання, від виконання яких не залежить їхнє майбутнє та кар'єра. Перестаньте втрачати час даремно. Більша частина цього часу витрачається на те, щоб випити кави, на телефонні дзвінки, особисті справи, походи по магазинах та інші заняття, що не мають до роботи ніякого відношення. Таким чином, тривалість середнього робочого тижня займає тридцять двох години, з них шістнадцятій годині середньостатистичний працівник витрачає даремно, а шістнадцятій годині приділяє своїм безпосереднім професійним обов'язкам. При цьому велику частину з них він витрачає на легкі й приємні справи, а не на вирішення відповідальних і важливих завдань. Відучіть себе відкладати і затягувати.

Похожие страницы