Паливний бізнес: відкриваємо заправку «Лукойл» по франшизі

18 ноября 2015



Почати власний паливний бізнес з нуля досить складно, водії звикли заправлятися на перевірених АЗС, та й паливо обійдеться дорожче, в силу невеликих обсягів. Тому ідеальним варіантом для відкриття заправки є покупка франшизи відомої автозаправної станції в Росії. Це дозволить залучити клієнтів, і отримувати якісний бензин недорого, за оптовими цінами. Сьогодні розповімо про те, як відкрити заправку по франшизі корпорації зі світовим ім'ям і багаторічним досвідом - «Лукойл».
Переваги та недоліки співпраці

Справка из диспансера в Санкт-Петербурге подробнее.. на сайте. Цены на услуги Вас приятно удивят.


Придбання франшизи має ряд переваг для підприємця. У випадку з відкриттям представництва «Лукойл» бізнесмен економить на рекламної кампанії та просуванні своєї АЗС. За договором він гарантовано отримує нафтопродукти високої якості з необхідною періодичністю. Весь персонал і сам франчайзі проходять навчання, яке входить у вартість франшизи. Вони знайомляться з ринком, його вивертами і хитрощами, а також отримують консультації з різних тем в будь-який час співпраці.
Бензовоз 'Лукойл'
Франчайзі, згідно з договором, беспребойно отримує паливо високої якості за оптовими цінами

Робота під відомим брендом швидко приверне клієнтів, які дбають про якість палива для своїх автомобілів. Дисконтна система, пропонована компанією, допоможе залучити людей і підвищити середній чек. Окупність проекту займе всього 2-2,5 роки незважаючи на високий рівень інвестицій.

Недоліків для роздуми підприємця теж достатньо. Адже у франшизу потрібно буде інвестувати близько 6000000 рублів, в цю суму закладено паушальний внесок та облаштування автозаправної станції. Будуть виключені поставки нафтової продукції поза компанією, а розвиток буде залежати від планів франчайзера. Договір суворо регулює термін співпраці, тому вийти з бізнесу раніше у франчайзі не вийде. Власники компанії можуть продати франшизу декільком бізнесменам в одному місті, що істотно підвищить рівень конкуренції.

Похожие страницы