Постачальники

1 сентября 2015

 З акціонерними товариствами співпрацювати сподручно, оскільки щодо їх законодавство висуває максимально високі вимоги до виконання зобов'язань. Індивідуальний підприємець також можна виступати в ролі пріоритетного постачальника, оскільки він відповідає за результативність діяльності особистим майном, а значить, зацікавлений в успіху обох сторін. Що ж стосується ТОВ, то такі підприємства мало за що відповідають: як правило на кону стоїть статутний капітал (менше 10000 рублів). Класифікація за такою ознакою як організація роботи з клієнтами класифікує постачальників наступним чином: - оптові бази, магазини з торговими залами; - Товарні склади без залів; - Торгові представники і віртуальні майданчики. Оптові бази користуються великим попитом серед представників малого та середнього бізнесу. Вони поєднують в собі готівкову і безготівкову системи розрахунків з покупцями. 

Профессиональная похоронная служба окажет весь ряд необходимых услуг по самым выгодным ценам.

Договір з постачальниками подібного роду укладати не обов'язково, торгові точки зазвичай розташовані в транспортній доступності, товар надається відразу ж при оплаті. Письмова угода зі складом або базою можна укласти в тому випадку, якщо клієнт вибрав безготівкову систему розрахунків. Фірми, у відомстві яких є тільки склади (без торговельних залів), зазвичай мають офіс, а з закупщиками взаємодіють через спеціальні прайс-листи та інші списки. Тут у більшості переважає саме безготівковий розрахунок. Відмінною рисою таких компаній є послуги підбору товарів і вантажоперевезень. Торгові представники (так само як і віртуальні мережі) - найнебезпечніший варіант для проведення закупівель. Зв'язуючись з ними, важливо окремо і підкреслено промовляти порядок отримання товарів, їх оплату і гарантії обох сторін. З практичної точки зору, постачальники можуть бути розділені на прямих виробників і посередників. Це досить узагальнений критерій, оскільки при детальному розгляді можна виявити такі категорії як комісіонери, дистриб'ютори, агенти і т.п., але їх принципи в цілому схожі і кожен варіант має на увазі свою частку націнки на вихідну вартість товару.

Похожие страницы