Способи просування послуг дизайнера фрілансера

15 апреля 2015


 Використовуйте безкоштовні шаблони та графічні елементи для залучення трафіку.

На додаток до продажу графіки і шаблонів, ви можете роздавати їх безкоштовно, залучаючи на ваш сайт відвідувачів. Якісні безкоштовні ресурси завжди привертають трафік з дизайнерських блогів і соціальних мереж, де розміщуються посилання. Якщо у вас в даний момент немає великої кількості передплатників, зв'яжіться з авторами дизайнерських блогів і попросіть розмістити посилання на ваші матеріали.

Высокооплачиваемая работа за рубежом для мужчин, условия труда и заработная плата Вас приятно удивят.


Увімкніть ваші найкращі роботи в портфоліо.

Якщо робіт у вашому портфоліо мало, розмістіть у ньому ваші шаблони та інші матеріали.
Ви як бренд

Просування себе як бренду - відмінний спосіб залучити більше клієнтів.

  Спеціалізується.

Замість того щоб просто пропонувати дизайнерські послуги, подумайте над вашою спеціалізацією. Існує безліч можливостей. Якщо ви - веб-дизайнер, ви можете спеціалізуватися на певній CMS, наприклад, Wordpress, або ви можете спеціалізуватися на певному типі проектів. Наприклад, ви можете спеціалізуватися на певній аудиторії, наприклад, фотографів, ресторанах та інших видах бізнесу.

Спеціалізація дозволяє вам сконцентруватися на своєму «ідеальному клієнті» і стати експертом. Це не означає, що вам не можна брати роботу у інших клієнтів, просто спеціалізація допоможе маркетингу і дозволить вам виділитися серед інших дизайнерів.

Станьте експертом.

Якщо ви зможете стати авторитетом або експертом в якійсь області, люди захочуть працювати з вами. Наприклад, якщо ви відомі як провідний розробник сайтів на WordPress'е, клієнти будуть хотіти найняти вас, коли вони будуть шукати, до кого звернутися зі своїм проектом.

Для того щоб стати експертом, ви можете вести блог про WordPress'е, писати статті для інших сайтів, присвячених WordPress'у, написати електронну книгу по цій же темі, взяти участь у конференції з WordPress'у і т.д.

Опануйте CMS.

Існує безліч CMS і платформ, які можуть призвести до вас замовників. Наприклад, платформи електронної комерції Shopify і BigCommerce володіють базою розробників і дизайнерів, яких можна найняти для реалізації проектів.

Якщо ви опануєте якийсь CMS або платформою, ви можете опинитися в списку експертів та отримувати замовлення. Також оволодіння певною CMS або платформою дає вам спеціалізацію, яку ви можете використовувати в маркетингу.

Похожие страницы