XYZ аналіз, купить фонарь

31 января 2016


До складу групи X входять ті товари, попит на які знаходиться між 0 і 0,1. Група Y - для товарів з коефіцієнтом 0,1-0,25. Всі інші товари (з коефіцієнтом вище 0,25) належать до групи Z. Докладний розбір Отже, в категорії X знаходиться продукція з найменшими показниками коефіцієнта варіації (КВ). Іншими словами, попит на такі товари практично не змінюється з часом. Обсяг їх продажів спрогнозувати дуже просто. Виходячи з поточних показників продажів, можна бути сміливо впевненим, що в наступному місяці обсяги (а відповідно і дохід) буде тим же. 

Вы хотите, чтоб Вашдвор стал оригинальнее. Тогда Вы можете купить фонарь в Евростиль по самой выгодной стоимости на сегодняшний день.

Категорію Y займають товари з так званим «сезонним» попитом. Їх затребуваність регулярно змінюється, але не істотно і з плином часу все повертається. Попит на цю групу товарів можна спрогнозувати приблизно (спираючись на зовнішні фактори). Нарешті, в категорії Z зібрані товари з самим непередбачуваним попитом, який практично неможливо передбачити. Якщо в поточному місяці ви реалізували n одиниць такого товару, то в наступному можете продати як в двоє більше, так і взагалі жодної. З такою продукцією вельми складно мати справу і, щоб уникнути збитків, краще прорідити її асортимент. Таблиця для ABC / XYZ-аналізу Ви можете поглибити свої пізнання про асортимент та підвищити ефективність свого підприємства, якщо використовуєте методику спільного аналізу (ABC і XYZ). Для цього вам потрібно скласти матрицю асортименту, за допомогою якої ви зможете виявити найбільш неліквідні та найактуальніші товари. Що для цього потрібно? Попередньо проведіть ABC і XYZ-аналіз вашого асортименту. Після цього створіть таблицю 3 на 3 клітини (9 в загальній складності). Отримані стовпці підпишіть послідовно як A, B і C, а рядки - X, Y, і Z. Потім пройдіться по списку ваших товарів і розподіліть їх по осередках залежно від ступеня їх впливу на загальний дохід (показники ABC-аналізу) і по прогнозованості попиту (показники XYZ-аналізу). У відповідності з цими результатами ви зможете сформувати оптимальний асортимент для свого магазину.

Джерело: http://euro-style.kiev.ua/catalog/osveschenie/params/5773=5836

Похожие страницы