Як правильно зробити XYZ аналіз работа на лайнерах

5 февраля 2016

Якщо ви не маєте достатнім часом для ретельного планування свого бізнесу, то можете приділяти цим товарам мінімум уваги. 3. У рядку X будуть представлені самі стабільно продаються продукти. Спираючись на результати XYZ-аналізу і кількість реалізованого минулого місяця товару, ви можете сміливо призвести або закупити рівно стільки ж одиниць продукції. Можете бути впевнені, що все буде розкуплено. Досягніть того, щоб на вашому складі завжди був деякий запас продукції даної категорії. 4. Рядок Y - зона товарів з вагається попитом. 

Вы хотите заработать? Тогда Вам необходима высокооплачиваемая работа на лайнерах Вы можете узнать все подробности о имеющихся вакансиях.

Вивчіть дані товари на предмет підпорядкування сезонному попиту і робіть на них ставку безпосередньо перед підвищенням. В інший час можна значно знизити обсяги закупівель або темпи виробництва. 5. Товари, знявши строчку Z, практично не піддаються прогнозуванню, попит на них падає і підвищується незалежно від будь-яких обставин. Тому, буде розумно запастися деякою кількістю «про всяк випадок», а так само не тримати його на складі, а надавати завезення при безпосередньому замовленні або при появі попиту.

Про товари суміжних груп 1. Продукція, що розмістилася в осередках AX і AY, забезпечує найбільш оптимальне співвідношення ліквідності та прибутковості. Звільніть більшу частину бюджету на закупівлю товарів саме цієї категорії, знизивши витрати на групу CZ, наприклад. 2. Товари, що знаходяться в осередку BY, так само потребують деякого запасі. Варто забезпечити наявність їх на складі. 3. В осередках AZ і BZ картина дещо змінюється. Дані товари непогано продаються, але попит вельми мінливий і не піддається прогнозуванню. Щоб не втратити потенційний дохід, але при цьому не понести збитків, переведіть дану групу на особливу систему замовлень. Приміром, ви можете завозити їх досить часто, але малими групами, регулюючи обсяги збуту. Важливо доручити роботу з даною продукцією найбільш досвідченому менеджеру. 4. Страхові запаси товарів з осередку CX слід знизити щодо минулих показників. Що стосується CY, то цими товарами слід запасатися тільки при наявності вільних грошових коштів. 5. Продукція з категорії CZ найвищою мірою невигідна для підприємства і її можна сміливо знімати з продажу, розподіливши зекономлені кошти між більш перспективними групами товарів.

Джерело: http://globalmarine.com.ua/vakansii

Похожие страницы