Як просувати послуги дизайнера фрілансера

15 апреля 2015

Отже, ми вже розглянули не тільки основи просування, створення портфоліо і спілкування з потенційними клієнтами вас як дизайнер-фрілансера, але і як вам може допомогти написання блогів, і такі канали просування, як соцмережі, імейл-маркетинг та рекомендації клієнтів, родичів і друзів . Пропонуємо піти далі і вивчити ще 20 і 1 спосіб.
Зв'язки

Вы можете приобрести коробочки из картона по самой низкой цене на сегодняшний день.


Побудова зв'язків - критичний аспект для будь-якого бізнесу.

1. Відвідуйте місцеві заходи.

Ви зможете знайти нових клієнтів у вашій місцевості, якщо будете відвідувати виставки, ярмарки і т.д.

2. Проведіть семінар або майстер-клас.

Також ви можете провести семінар або майстер-клас, який може представити вас потенційним клієнтам. Темою семінару може бути, наприклад, «Ефективне присутність в Інтернеті для малого та середнього бізнесу». Не використовуйте свій семінар в якості реклами ваших послуг, а краще продемонструйте свій рівень знання предмета!

3. Пропонуйте безкоштовні вебінари.

Проведення вебінарів - відмінний спосіб побудови зв'язків за межами вашого міста. Як і в попередньому випадку, не варто рекламувати свої послуги. Продемонструйте свій експертний рівень.

4. Швидко відповідайте на запити.

Як тільки хтось зв'яжеться з вами, будь то по телефону або електронною поштою, відповідайте як можна швидше. Потенційні клієнти хочуть працювати з людьми, до яких просто «достукатися», а не відповіді яких необхідно чекати кілька днів. Коли потенційний клієнт зв'язується з вами, це говорить про його зацікавленість, а якщо він не зможе додзвонитися до вас, то просто перейде до іншого дизайнеру.

5. Розмовляйте з потенційними клієнтами по телефону.

Електронна пошта - хороший спосіб зв'язку, але багато клієнтів в певний момент захочуть поговорити з вами по телефону. Навіть короткий дзвінок дасть відчути клієнту зв'язок з вами.

6. Зустрічайтеся з місцевими замовниками особисто.

Персональні зустрічі з місцевими замовниками можуть допомогти вам продати свої послуги.
Реклама

Не всі дизайнери використовують рекламу, але вона може бути ефективною.

Похожие страницы