Малий бізнес та його автоматизація весільне плаття

29 апреля 2015

Облік продажів і складський облік!

Сьогодні навіть невеликий магазинчик має в своєму асортименті до тисячі найменувань. Як орієнтуватися продавцеві в цьому нескінченному потоці? Як забезпечити проведення знижок, акцій, запустити програми лояльності? Без автоматизації кількість помилок збільшується в рази! А якщо додати до цього «людський фактор», що впливає на нестачі та пересортицю на складі - виходить, що як би красиво все не виглядало в бухгалтерських документах, в реальності на підприємстві панує повний бардак, а це - серйозні фінансові втрати.

Ви можете придбати дизайнерське весільне плаття по найкращій ціні на сьогоднішній день.


Причина третя - клієнти

Звичайно, нерозумно вводити автоматизацію торгівлі тільки тому, що це зараз модно. Однак, щоб витримати конкуренцію - залучити й утримати клієнтів, просто необхідно підвищувати якість їх обслуговування. Сьогодні в рідкісних випадках покупець буде стояти в черзі або «катувати» менеджера з приводу цін і знижок. Споживач звик до зрозумілих цінників, чіткої інформації від продавця за наявності товарів, знижкам і акцій, швидкому розрахунку на касі. Якщо всього цього він не побачить у вашому магазині, він піде в інший, а ви втратите прибуток.

Причина четверта - документообіг

Не секрет, що держава дедалі більше «затягує гайки» за частиною документального оформлення всіх «фактів господарського життя». Зі складу в офіс до бухгалтера не набігає, та й в роздробі клієнтам періодично потрібні якісь документи крім касового чека. Зручно й вигідно для бізнесу, коли будь-який працівник складу або продавець може грамотно оформити всі необхідні папери, без залучення бухгалтера або керівника.

Причина п'ята - оперативний аналіз

Зрозуміло, що приймати грамотні управлінські рішення, не маючи під рукою всіх даних про поточний стан справ - неможливо. А час диктує необхідність гнучко реагувати на постійно мінливу ситуацію. У цих умовах керівнику потрібен доступ до всієї інформації, що стосується бізнесу в будь-який час дня і ночі, причому інформація повинна бути свіжою і представлена в зручному для сприйняття вигляді - наприклад, в таблицях, зведених за певними параметрами за період або в графіках, що представляють дані по заданих налаштувань. Коли складів і торгових точок кілька завдання ускладнюється ще більше.

Похожие страницы