Що саме вбиває стартапи, за версією Business Insider тимберлейки обувь

13 апреля 2015


Відсутність цільової аудиторії - хто-небудь коли-небудь напевно зацікавиться вашим продуктом, але вам потрібно знати відразу, хто всі ці люди. Можливо, їх зовсім не існує. Подумайте про це в першу чергу.
Залучення занадто малих інвестицій - ви отримали гроші, але вам ледве вистачає їх на життя. У цьому випадку стартап може померти ще до того, як став успішним.

Купить оригинальные тимберлейки обувь по самой выгодной цене на сегодняшний день.


Надмірні витрати - якщо ви витрачаєте занадто багато, але ваш бізнес ще не почав заробляти, то це може призвести до сумних наслідків, а то й зовсім до краху компанії.
Залучення занадто великих інвестицій - якщо ви привернете багато грошей з самого початку, то можете відчути, що вже досягли успіху. Але ваші користувачі - це не інвестори, їм важливий хороший продукт, а не кількість грошей у вас в гаманці.
Погане управління інвестиціями - якщо вибір між тим, щоб задоволенням інвесторів і щастям користувачів, то виберіть останніх. Якщо клієнти задоволені, інвестори теж будуть отримувати свій прибуток.
Жертвувати користувачами заради передбачуваного прибутку - гроші ви можете заробити і пізніше, а от клієнти повинні отримати те, що вони хочуть зараз.
Небажання бруднити руки - розробники і програмісти не можуть вирішити всі проблеми. Бізнес заснований на довірчих відносинах, так що йдіть і зустрічайтеся з цими людьми особисто.
Розбіжності між засновниками - це досить поширене явище. Як правило, це досить амбітні люди і тому часто не сходяться в думках.
Недостатній ентузіазм - часто засновникам стартапу не вистачає рішучості й сил, щоб довести справу до переможного кінця. Якщо у вас є інші варіанти заробітку на життя або проведення часу, то це перешкодить зосередитися на розвитку свого бізнесу.

Похожие страницы