Як знайти поставщика

1 сентября 2015

Залогом успішного бізнесу в будь-якій сфері народного господарства є мережа постачальників. Без неї просто неможливо уявити собі хоч скільки-небудь налагоджену торгівлю. Враховуючи той факт, що лише трохи вдається налагодити тривале і взаємовигідне співробітництво, можна з упевненістю сказати: формування ефективної системи співпраці з постачальниками вимагає від бізнесмена максимальної відповідальності, тактовності та інших важливих якостей. У даній статті ми постараємося розкрити всі основні моменти, що виникають при роботі з постачальниками, а також розповімо, як знайти постачальника. Як знайти постачальника Як правильно знайти поставщікаПеред тим, як вибрати постачальника, необхідно відшукати потрібного контрагента. Зробити це можна різними способами, причому кожен з них має свої переваги і слабкі сторони. 

Вы можете приобрести качественные полиэтиленовые пакеты запорожье по самой выгодной стоимости на сегодняшний день.

В даний час на перший план вийшов так званий віртуальний метод пошуку. Він здійснюється в Інтернеті і, як правило, грунтується на трьох принципах: 1. Пошук по найменуванню товару через пошукові сайти. Найпростіший спосіб відшукати масу пропозицій всього по одному запиту. 2. Пошук по електронним каталогом виробників. Тут можна знайти детальну інформацію про те чи іншому кандидаті. 3. Пошук через інших користувачів на форумах. Даний метод дозволяє отримати уявлення про постачальників через незалежні відгуки людей, які працювали з ними. Якщо за родом бізнесу вам необхідні великі і безперервні поставки, то рекомендуємо вам задіяти всі ці варіанти при пошуку. На другому місці тримається друкований і теле-радіо сегменти ЗМІ. Інформацію можна черпати і з цих джерел, однак у цьому випадку пошук може затягтися, оскільки ви не можете вплинути на вміст ефіру. Крім того, всі пропозиції в цих джерелах носять суто рекламний характер, що позбавляє їх великої частки об'єктивності та достовірності. Нарешті, інформацію можна перехоплювати у конкурентів. Але варто враховувати, що це вимагає особливих навичок і може спричинити з собою проблеми з законом. Класифікація постачальників Постачальники як елемент ринку можуть бути класифіковані відразу з декількох позицій, серед яких: - організаційно-правова форма; - Організація роботи з клієнтами; - Ділова психологія. Що стосується юридичного статусу, то в нашій країні переважає ніша індивідуальних підприємців, ТОВ, ВАТ і ЗАТ.

Похожие страницы