Хто ваші партнери

19 декабря 2015

Визначте очевидну мету, тобто її результат. Ви повинні встановити, що точно вам потрібно на той чи інший період часу. Види цілей: - позитивна. «Я хочу авто, стати вільним ...» Це мотивація «до чогось» - місце, ситуація або досвід, до якого вам потрібно прийти; - Негативна. «Треба уникнути, прибрати ...» Це мотивація «від чого-небудь», коли у вас є бажання втекти, позбутися чогось. Для постановки мети ми обов'язково використаємо позитивну формулювання. Бізнес не може служити тому, від чого ви бажаєте піти. Для нього вимагається позитивна мета! 2. Постановка зони відповідальності або одержання відповіді на питання «Що конкретно ви робите в бізнесі?» 

Всю інформацію про бізнес в Україні Ви можете дізнатись на кращому бізнес-порталі абсолютно безкоштовно.

Дати відповідь на таке питання потрібно, так щоб він відповідав не майбутньому часі (займуся бухгалтерією, наймом співробітників ...), а справжньому (я веду бухгалтерію, наймаю працівників ...). Потрібно написати цінний кінцевий продукт своєї справи. У якій кількості він буде вироблятися вашим бізнесом? 3. Визначення оточення З ким ви бажаєте розвивати свою справу? Хто допоможе вам у процесі досягнення цілей? Слід уявити, створюєте ви бізнес «під себе», «під клієнта» або ж бізнес з відділами управління. Чи будете ви самі вирішувати всі питання, або розділіть їх зі своїми партнерами. Хто ваші партнери? Яке їх кількість. Хто займеться стратегічними і тактичними цілями? Фахівці рекомендують створювати бізнес самому, повністю взявши на себе всю відповідальність. Найнятий персонал хороший для рутинних справ. 4. Постановка тимчасових рамок Слід визначити швидкість (час) реалізації бізнес ідеї. При цьому допустимі тільки реальні рамки. Ви, як бізнесмен повинні зрозуміти, рухаєтеся ви в потрібному напрямку і з тією чи швидкістю, на яку розраховували спочатку.

Похожие страницы