Послуги дизайнера фрілансера, способи просування келли штанга для bauer

15 апреля 2015


Будьте активними

Деякі способи, описані вище, працюють на те, щоб потенційні клієнти змогли знайти вас. Бувають випадки, коли ви отримаєте кращі результати, якщо будете активними.

Робіть «холодні дзвінки» клієнтам.

Якщо ви шукаєте нових клієнтів, іноді краще прямо зателефонувати їм. Ви можете шукати невеликі компанії, сайти яких потребують доопрацювання або взагалі без сайтів.
Пишіть електронні листи потенційним клієнтам.

Приобрести келли штанга для bauer по самой низкой цене на сегодняшний день.


Ще можна зв'язуватися з потенційними клієнтами по електронній пошті. У багатьох випадках дізнатися телефонний номер простіше, ніж адресу електронної пошти, але спробувати все одно варто. Багато компаній отримують купу спаму зі своїх контактних форм, так що відповідати вам будуть не часто. Але якщо ви достукаєтеся до потрібної людини, ви, можливо, отримаєте клієнта.
Пропонуйте додаткові послуги своїм минулим і сьогоденням клієнтам.

Ваші минулі і справжні клієнти також є цільовою аудиторією. Замість того щоб намагатися знайти нових клієнтів, можна збільшити обсяг роботи, яку ви можете робити для кожного клієнта. Підтримка зв'язку зі своїми минулими клієнтами - це хороша практика. Ви можете почати надавати нову послугу, зв'язатися з ними і запропонувати її. Наприклад, ви спеціалізуєтесь в веб-дизайні. На додаток до розробки сайту ви можете запропонувати клієнту розробку візиток, бланків і т.д.

Пропонуйте регулярні послуги.

Одним з кращих способів уникнення необхідності постійного пошуку роботи є надання регулярних послуг наявними у вас клієнтам. Це може включати в себе обслуговування сайту, управління обліковими записами в соціальних мережах, електронний маркетинг, хостинг і т.п.

 Будьте в курсі подій колишніх клієнтів.

Слідкуйте, що відбувається у клієнтів на сайтах, в галузі їхнього бізнесу. Шукайте, що ви можете їм запропонувати.

Робіть спеціальні пропозиції.

Ви можете запустити обмежений за часом спеціальна пропозиція. Наприклад, запропонувати знижку на нову послугу.

Визначте можливі перешкоди.

Під час переговорів з потенційними клієнтами, які повільно приймають рішення, постарайтеся визначити, що є перешкодою, і знайдіть способи розв'язати їх. Якщо перешкодою є ціна, ви можете показати їм, що проект вигідний їм, та залучені з його допомогою замовлення перекриють вартість роботи. Також можете запропонувати менший набір послуг, на який ви витратите менше часу, а замовники - грошей.

Якщо ви шукаєте нових клієнтів, виберіть декілька пунктів зі списку і візьміться за роботу сьогодні ж!

Похожие страницы