Реєстрація товарного знака

13 сентября 2015

Реєстрація товарного знака та торгової марки Важливим елементом, як малого, так і великого бізнесу є товарний знак, в тому випадку якщо він легко запам'ятовуємо і відрізнити, то товар прикрашений таким товарним знаком люди запам'ятають надовго. Проте слід розуміти, що чільна роль у затребуваності товару або послуги належить все ж їх якістю, але і важливість ролі торговельної марки (друга назва товарного знака) також велика, так як вона є свого роду маркером, який дозволяє розпізнати товар, що належить певному виробникові. Бренд (третя назва товарного знака) може бути реалізований в образотворчій, об'ємної або словесній формі. Наведемо відповідні приклади: - образотворча форма - «Nike»; - Словесна форма - «Будиночок в селі»; - Об'ємна форма - пляшка Кока-коли. Часто можна зустріти торгові знаки, що включають в себе дві або всі три форми. Як показала практика, товарний знак з метою наживи може бути використаний суб'єктами, які ніякого відношення не мають до виробництва оригінального товару. При цьому їх неякісний товар під чужим товарним знаком може стати причиною пониження попиту на оригінальну продукцію.

Профессиональный дизайн сайтов Днепропетровск по самым выгодным ценам на сегодняшний день.

 Уникнути такого ризику допоможе реєстрація товарного знаку. Орган, в якому реєструють їх, називається федеральним інститутом промислової власності (скорочено - ФИПС). Етапи реєстрації торгової марки і товарного знака: - створення товарного знака; - Підготовка та подання відповідної заяви; - Проходження формальної експертизи; - Експертиза позначення, яке було заявлено. Для виключення можливості порожньої витрати часу необхідно завчасно вивчити вимоги, пропоновані державою до товарних знаків. Торгова марка може бути представлена буквами, цифрами, емблемами, ілюстраціями. Допускається як одноколірний, так і різнобарвний товарний знак. Неприпустимі слова, їх поєднання і символи в товарному знаку: - ті, які повсякденно використовуються в побуті. Наприклад, «лінолеум», «кахельна плитка» і так далі. Спочатку товарні знаки з такими словами будуть не допущені до реєстрації; - Ті, які збігаються із загальноприйнятими термінами і символами. Можна навести такий приклад, як чаша зі змією (медицина); - Слова, символи, які пов'язані з характеристикою продукту в плані особливостей його виробництва, тобто де або коли товар був зроблений. Приклад - «Тульські пряники». - До неприпустимих словами в товарних знака необхідно також віднести такі вирази, як «супер», «люкс», а також ті, що вказують на якість товару, сировини. Забороненими також є ті бренди, які здатні заплутати споживачів, співпадаючими з існуючими торговими марками, що включають державну символіку, які мають відтінки культурних пам'яток країни.

Похожие страницы