Що таке Чорна пятниця?

3 ноября 2015



Чорна п'ятниця - це самий «червоний день календаря» всіх шопоголіків, тому що саме в цей день стартують різдвяні розпродажі. Першими, хто почав проводити Black Friday (у перекладі з англ., Чорна п'ятниця), були американці, але поступово традицію перейняли у всьому світі. Чорна п'ятниця в Росії з'явилася порівняно недавно, але все більше і більше магазинів хочуть взяти участь у цьому буйстві падаючих цін.

Цікава історія з назвою цієї події. Вираз "Чорна п'ятниця" бере початок у штаті Філадельфія. Так поліція ознаменувала п'ятницю після Дня Подяки, коли весь народ США біг за різдвяними покупками, і на дорогах утворювалися величезні пробки, а в магазинах практично неможливо було пройти. Природно, магазинам така негативна що асоціація не припала до душі, оскільки для них цей розпродаж є прибутковим і "позитивним" днем. І вони запозичили значення чорного кольору з бухгалтерських обліків, де чорним чорнилом відзначається прибуток, а червоним - витрати.

Зарегистрируйтесь на сайте http://www.promocode.kiev.ua/black-friday.html и получите массу привилегий при совершении покупок в "черную" пятницу.


«У чому ж виграш продавців, якщо розмір знижки в Чорну П'ятницю 90%?» - Запитаєте ви. Секрет, як завжди, простий: магазинам необхідно звільнити місце для нового товару на складах, і, так як старі колекції по колишньої вартості вже навряд чи вдасться продати, виробники сподіваються повернути хоча б собівартість і швидше позбутися залежалого товару.
Як заощадити та заробити в Чорну П'ятницю 2015?

У Чорної П'ятниці онлайн є свій «кодекс честі». Пояснюємо: всі інтернет-магазини, які бажають взяти участь, зобов'язані дотримуватись наступних правил:

Ціни повинні бути максимально знижені.
Товар повинен бути в наявність в достатньому обсязі.
Перед початком Чорної П'ятниці заборонено підвищувати ціни на асортимент.

Так як кількість користувачів в цей день надзвичайно велике, безумовно, інтернет-магазини готуються до Чорної П'ятниці заздалегідь. Торік були зафіксовані випадки, коли сайти просто не витримували «атаки» користувачів і були змушені в самий невідповідний момент призупиняти роботу, щоб виправити помилки. При такому розкладі ні продавці, ні покупці не залишалися у виграші, тому, щоб уникнути перевантажень і розчарувань в цьому році, покупцям слід поставитися до Чорної П'ятниці +2015 більш серйозно: заздалегідь складіть список покупок і магазинів, в яких можна придбати необхідний товар.

У 2013 році найбільш продаваними категоріями товарів були: одяг і аксесуари (28%), комп'ютери та комплектуючі (19%), а також електроніка (5%). Чорна п'ятниця 2 015, звичайно, і на цей раз не залишить без уваги і без знижки iPhone і Xbox, які в 2013 і в 2014 році користувалися особливим попитом в різдвяний період.

Похожие страницы