Текст «про компанію» - це Ваш найкращий продавець. отлов бродячих собак

23 марта 2016

Ось як його треба навчати ... Як правильно підходити до його написання. Про що обов'язково потрібно сказати. Що шукає клієнт. Що говорити про товари і послуги. Чим закінчувати текст і т.п. Текст «про компанію» це без перебільшення найважливіший текст на сайті. Однак більшість таких текстів написані без дотримання елементарних правил, не кажучи вже про копірайтерський прийомах. Перед Вами список з 20 особливостей, які допоможуть краще зрозуміти важливість і потрібність тексту «про компанію». А так же допоможуть перетворити його в ще одного вашого продавця. 1. Вкладка «про компанію» має бути присутня на кожному корпоративному сайті. Зрозуміло, там повинен бути і якийсь текст. 2. Більшість бізнесменів просто не уявляють, яким саме має бути цей текст.

 Потрібно вивчати інформацію і консультуватися з фахівцями. Гола відсебеньки не допускається. 3. У тексті «про компанію» зрозуміло, потрібно розхвалювати компанію, однак робити це потрібно не безпосередньо, а через цифри і факти. Клієнт повинен сам зробити висновок «Так ці хлопці реально круті». 4. Як правило, на сторінку «про компанію» люди заходять після прочитання тексту в картці товару, або опису послуг. 5. Головне питання, на яке повинен відповісти клієнту текст «про компанію», це - «А чому я можу вам довіряти?» 6. Найпоширеніша помилка більшості таких текстів- відсутність назви самого підприємства. 7. Багато бізнесменів кажуть «Ми недавно відкрилися, тому поки що нічого розповісти».

 Тоді виникає питання: «А хто ви, і навіщо ви тоді відкрилися, якщо вам нема чого про себе розповідати?». 8. Будь-який клієнт шукає в тексті «про компанію» інформацію, яка розвіє його страхи і сумніви стосовно компанії. 9. Відео-звернення першої особи відмінно доповнює будь-який текст про компанію. 10. Всі згодні, що кожна компанія повинна бути унікальна. Але 80% компаній відразу копіюють вкладку «про себе» у конкурентів. 11. Завжди аналізуйте тексти конкурентів, адже клієнти їх теж читають. 12. Не забудьте розповісти, чим саме займається компанія, кому вона допомагає, і як це робить. 13. Обов'язково потрібно позначити, в чому ваша компанія №1 на ринку. В який саме ніші. Нехай навіть це буде дуже вузька ніша. 14. Намагайтеся якомога менше говорити про товари і послуги, і як можна більше про кінцевий результат, який отримає клієнт. 15. Будь-які грамоти, нагороди, дипломи обов'язково потрібно показувати клієнту.

 Скромність тут ні до чого. 16. У кінці тексту «про компанію» неодмінно повинен бути якийсь заклик до дії. 17. Найуспішніші клієнтські історії потрібно представляти в форматі «як було» і «як стало». 18. У компанії повинна бути місія. І важливість цієї місії повинна бути нітрохи не менше клятви Гіппократа для лікаря, і присяги для солдата. 19. Необхідно вказувати лише правдиву інформацію. Так, наприклад, якщо написати «доставимо Ваш товар за 1 день», а за фактом його будуть везти тиждень, - хвиля негативу забезпечена. 20. Не варто вживати складні і незрозумілі слова і терміни. Клієнти цінують просто і зрозумілий для них мову

Похожие страницы