ABC-аналіз работа на лайнерах

5 февраля 2016


Розділимо товари на відповідні підгрупи: алкогольна продукція, м'ясна продукція, хлібобулочні вироби, кондитерські вироби, молочна продукція, консерви, заморожені продукти. Зробивши ABC-аналіз, ми з'ясуємо, що групу A займають молочні продукти і алкоголь - виручка магазину тримається переважно на них. Група B стала нішею для хлібобулочних і м'ясних виробів, в той час як у групі C знайшлося місце замороженим продуктам і консервам.

Вы хотите заработать? Тогда Вам необходима высокооплачиваемая работа на лайнерах Вы можете узнать все подробности о имеющихся вакансиях

 Вони продаються куди рідше за інших і, отже, несуть істотно менше прибутку. Проведемо щодо того ж асортименту процедуру XYZ-аналізу, щоб з'ясувати продукти зі стабільним і непередбаченим попитом. Тут в категорію X потрапляє алкогольна та м'ясна продукція, що користується невичерпним попитом. Категорія Y представлена молочними, замороженої і хлібобулочної продукцією. Прогнозувати попит на ці товари дещо складніше. Самі непередбачувані товари (категорія Z) - кондитерські вироби і консерви. Застосувавши до отриманими даними метод здвоєного аналізу (таблиця 3х3), можна зробити висновок, що максимальну увагу слід приділити м'ясної, алкогольної і молочною продукцією, оскільки саме ці групи товарів приносять велику частку всього прибутку і стабільно користуються попитом. Поради щодо поводження з продукцією та різних груп приклад XYZ аналізаІтак, у вас є таблиця з дев'яти осередків, з повністю розподіленим асортиментом. Нижче наведені деякі поради щодо подальших дій з кожною групою товарів. 1. Продукція, що зайняла стовпці A і B, забезпечує ваше підприємство основним товарообігом і приносить максимальний прибуток. Ці товари категорично не рекомендується виводити з виробництва та / або продажу. Вони повинні бути завжди в наявності. В іншому випадку, ви позбудетеся значної частки прибутку і розташування клієнтів, які попросту звернуться в інший магазин або фірму. 2. Товари категорії C вимагають систематичного контролю. Якщо ви не маєте достатнім часом для ретельного планування свого бізнесу, то можете приділяти цим товарам мінімум уваги. 3. У рядку X будуть представлені самі стабільно продаються продукти. Спираючись на результати XYZ-аналізу і кількість реалізованого минулого місяця товару, ви можете сміливо призвести або закупити рівно стільки ж одиниць продукції. Можете бути впевнені, що все буде розкуплено. Досягніть того, щоб на вашому складі завжди був деякий запас продукції даної категорії. 4. Рядок Y - зона товарів з вагається попитом. Вивчіть дані товари на предмет підпорядкування сезонному попиту і робіть на них ставку безпосередньо перед підвищенням. В інший час можна значно знизити обсяги закупівель або темпи виробництва. 5. Товари, знявши строчку Z, практично не піддаються прогнозуванню, попит на них падає і підвищується незалежно від будь-яких обставин. Тому, буде розумно запастися деякою кількістю «про всяк випадок», а так само не тримати його на складі, а надавати завезення при безпосередньому замовленні або при появі попиту.

Джерело: http://globalmarine.com.ua/vakansii

Похожие страницы