Як підвищити продажі

8 ноября 2015

 Найефективніший спосіб боротьби з відстрочками - щодня планувати заздалегідь, розставляти пріоритети і перший візит призначати по можливості на найбільш ранній термін. Беріться за роботу з самого ранку. Взявши енергійний темп з першої ж хвилини пробудження, виконуючи найважливіші справи якомога раніше, ви повинні прагнути підтримувати його протягом усього дня. Якщо ви зловили себе на тому, що відволіклися і ледарює, негайно змусьте себе зайнятися справою: «За роботу! За роботу! За роботу! »Ці слова спонукають до активних дій. Повторюючи їх, ви заганяєте ці слова глибоко в підсвідомість, де вони і діють як постійне нагадування і стимул для інтенсивної роботи. Найбільше часу забирають люди. Щоб уникнути зайвих пауз працюйте за власним графіком. 

Вы можете получить медицинскую справку в бассейн подробнее.. на сайте, цены на услуги Вас приятно удивят.

Чи не спілкуйтеся з тими, хто безглуздо витрачає свій час на спілкування з вами. Велику частину робочого часу віднімають якраз такі люди. Намагайтеся триматися подалі від тих, хто любить просто поговорити або поваляти дурня. Вони будуть тягнути вас назад. Немає нічого поганого в стаканчику кави, тільки пити його краще на ходу або разом з потенційними покупцями або клієнтами. У перерві на обід теж немає нічого соромного, тільки не слід перетворювати прийом їжі в складний і затяжний ритуал. По можливості намагайтеся пообідати по дорозі до покупцям або разом з ними. Забудьте про спільні трапезах з колегами. Це пусте заняття, яке тільки відволікає від основних аспектів роботи. Див. Тут статті - «Організація робочого часу в бізнесі» і «Як успішно займатися бізнесом і при цьому мати багато вільного часу«. 2. Незавершені угоди марна трата часу є і незавершені угоди, потребують повторного візиту. Нє-завершення угоди, як правило, є наслідком вашої поганий підготовленості, відсутності або недостатності матеріалів. В ході презентації ви раптом виявляєте, що, наприклад, забули бланки замовлень, прейскурант або рекламні брошури, без яких не можете завершити угоду. Тоді вам доведеться домовлятися про другу зустріч, якої часто так і не судилося відбутися. Відсутність професійних навичок. Незавершення угоди нерідко пояснюється відсутністю професійних навичок. Ви не вмієте відповідати на заперечення або завершувати процес продажу. Підійшовши до цього етапу, ви не знаєте, що говорити і як поводитися, тим самим провокуючи неминучу реакцію потенційного покупця: «Я б хотів все обдумати». 3. Неточності і помилки Торгові агенти втрачають дуже багато часу, коли приходять на зустрічі з потенційними покупцями, не маючи потрібною інформацією для грамотної презентації. Ви оперуєте невірними фактами, неточними цифрами, даєте неправильні технічні характеристики.

Похожие страницы