Розрахунок XYZ аналізу

31 января 2016

. В осередку AX будуть знаходитися товари з найбільш стабільним попитом і приносять максимум доходу. Це ніша лідерів ринку. Також загострите свою увагу на осередках BX і AY (тобто, весь верхній лівий кут таблиці). В осередках BY і CY будуть розташовані товари, що має деякий потенціал, але потребують активному маркетинговому просуванні. Нарешті, стануть чітко видні найбільш непередбачувані в плані попиту і невигідні в плані реалізації товари. Вони займуть позиції BZ і CZ. Ви можете досліджувати причини їх непопулярності і, по можливості, втрутитися. Можливо, причина полягає в завищених цінах або інших факторах. 

Вы можете купить для фехтования все необходимое по самой приемлемой стоимости на сегодняшний день.

Найчастіше, від таких товарів потрібно просто відмовитися. Як провести XYZ-аналіз? XYZ-аналіз включає в себе кілька обов'язкових етапів, недотримання яких призведе до неточних результатів і спотвореної картині очікуваного прибутку. Отже: 1. Виберете об'єкт. Нехай це будуть продукти харчування, наприклад. 2. Встановіть параметр - кількість реалізованих за місяць одиниць продукції. 3. Визначтеся з періодом. Найбільше для аналізу підходять дані за рік. Чим більше період, тим точніше будуть результати аналізу. 4. Обчислення коефіцієнта варіації для кожної позиції зі списку. КВ - це величина, що наочно показує відмінності між місячними продажами певної продукції і середньостатистичними показниками продажів за взятий період часу. Провести ABC / XYZ-аналіз можна в таблиці Excel, використавши при цьому такі формули: формула розрахунку XYZ аналізу Уловние позначення: V - коефіцієнт варіації. σ - середнє квадратичне відхилення. x з рисою - середній показник обсягу продажів за весь час. xi - обсяг продажів певного продукту за i період. n - кількість аналізованих проміжків часу (за кількістю місяців). Після обчислення КВ для кожного аналізованого товару, вам потрібно буде тільки відсортувати їх у міру зростання коефіцієнта і розділити на категорії, як це описувалося вище. Коли V більше 0 і менше 0,1 це категорія X; Якщо V більше 0,1, але не перевищує 0,25 - група Y; У разі V вище 0,25 - категорія Z. XYZ-аналіз на прикладі продуктового магазину Як наочний прикладі зробимо конкретний ABC / XYZ-аналіз асортименту магазину продуктів харчування.

Похожие страницы