Вибір постачальника

1 сентября 2015

 Ні для кого не секрет, що самим рентабельним варіантом стане взаємодія безпосередньо з виробником, але в цьому випадку можна зіткнутися з проблемами, що стосуються транспортування і, що трапляється досить часто, митних питань. Це цікаво: читайте наші інші статті - «Правила участі організації у тендері«, «Як виграти тендер. Участь у тендері: поради майбутньому переможцю. »І« Що таке нетворкінг (networking) «. Як аналізувати постачальника Перш ніж укладати договір з потенційним контрагентом, буде незайве всебічно оцінити його. Перше - зверніть увагу на його причетність до організаційній формі і обсяги його відповідальності.

Лучшие автобусные туры из днепропетровска 2015 по самым выгодным ценам на сегодняшний день.

 Друге - отримайте у постачальника копію реєстраційних документів та виписку з ЕГРЮЛ. Податкові органи зобов'язані пред'явити цей документ будь-якій особі, запит його. З вашого боку необхідно сплатити державне мито і вказати в заяві повне найменування та ІПН підприємства, довідки про який ви наводите. Наступний крок - пошук відгуків про постачальника в Інтернеті і в середовищі місцевих підприємців. Крім мережевих ресурсів, цілком довіряти яким не рекомендується, ви можете отримати інформацію в територіальних філіях організацій із захисту прав споживачів, ТПП і вільних союзах підприємців. Остаточне вирішення питання співпраці вирішується саме на цьому етапі перевірки. Нарешті, необхідно зробити пробну закупівлю і огляд товару. При цьому пам'ятайте, що з першої ж постачанням вам повинні надати всі сертифікати якості товару та бухгалтерську документацію. Всі документи повинні бути забезпечені печатками. У разі готівкової оплати до них прикріплюються чеки встановленого зразка. Товар найкраще перевіряти безпосередньо при отриманні, оскільки запізнілі претензії викличуть зайві труднощі. У разі виявлення вад, необхідно зажадати негайну заміну або ж скласти акт, підписаний представником постачальника. При незгоді представника, відмова від підпису також фіксується в акті та засвідчується підписом двох незалежних осіб. Відомі випадки, коли товар на зовнішній вигляд не має недоліків, але все ж є неякісним, унаслідок недотримання виробничих технологій. У цьому випадку постачальник повинен за свій рахунок провести експертизу і в повному обсязі замінити товар, або відшкодувати його вартість. Укладення договору на поставку По закінченню перевірки та збору інформації про постачальника, можна встановлювати особистий контакт. Перший зв'язок здійснюється звичайно по телефону або за допомогою листування. У процесі спілкування потрібно встановити наступне: - згода постачальника на підписання договору з покупцем вашого рівня; - Хоча б приблизні розцінки і терміни поставок; - Час і місце зустрічі; - Порядок проведення процедури укладення контракту. На другому етапі встановлення зв'язку відбувається безпосередньо візуальний контакт з представником. У ході зустрічі необхідно узгодити додаткові моменти контракту, уточнити конкретні ціни і терміни, порядок оплати і перевезення товару, обумовити штрафні санкції та інші ділові моменти. На третій зустрічі відбувається підписання договору за участю бухгалтерів і юрисконсультів обох сторін. Ділові переговори проводяться у відповідній обстановці. У великих компаніях для таких цілей є спеціальне приміщення, в той час як представники малого та середнього бізнесу можуть скористатися робочими офісами, залами ресторанів і кафе. Незалежно від ваших особистих переваг, на ділових зустрічах такого рівня необхідно дотримуватися строгого дрес-коду. Приховані ризики Світ бізнесу часто дуже суворий і таїть в собі безліч «підводних каменів». Основне завдання підприємця - вміти обходити виникають неприємності фінансового характеру. Один з найголовніших ризиків - раптова відмова постачальника від поставок товару.

Похожие страницы