Як відкрити ательє

09.07.2016

У даній статті буде розглянуто бізнес-план невеликого ательє, що займається пошиттям, а також ремонтом готового одягу на замовлення своїх клієнтів. Передбачається також можливість реставрації текстильних виробів. Реалізація готової продукції буде здійснюватися через саме ательє, де працюватимуть професійні співробітники.

Быстрый и легкий Заработок на капче поможет улучшить ваше финансовое положение.

Ми розглянемо правові аспекти даного бізнесу, наявні ризики і складності, зробимо розрахунок планових доходів і витрат, зробимо висновки про рівень прибутку і окупності.

Аналіз ринку
Перш ніж переходити до розробки власного проекту, будь-яка грамотна бізнесмен повинен проаналізувати ринок тієї галузі, в якій він збирається відкривати власну справу.

У нинішній час вітчизняна легка промисловість знаходиться в серйозному і вже досить затяжній кризі.

Величезний вплив на споживачів надає мода. Сьогодні багато коливаються між дорогими товарами з Італії і дешевими з Китаю. Перші мають високу якість і ексклюзивністю, чого не скажеш про другий категорії. Люди з невисоким достатком воліють зручну і недорогу одяг. Вони готові купувати білоруський трикотаж, турецькі товари.

В окрему категорію можна виділити вироби ручної роботи. Ці товари користуються особливим попитом у тих російських споживачів, хто не може дозволити собі італійські речі, але хоче одягатися стильно, модно і готові платити за якість.

Але не все так безхмарно. Існує ряд причин, за якими посилюється тиск на невеликі ательє. До них можна віднести:

Велика кількість торгових центрів з величезним вибором одягу (в тому числі і якісної європейської).
Від'їзд частини росіян за кордон для здійснення покупок одягу. Сьогодні багато під час подорожей одягаються в іноземних магазинах і бутиках.
Вагому кількість російських дизайнерів, чиї бутики знаходяться у великих містах. І число модельєрів постійно зростає, збільшуючи конкуренцію в сегменті одягу.

Щоб розуміти, в якому напрямку діяти, бізнесмен повинен визначитися зі специфікою свого ательє, віднісши її з потенційними покупцями. Справа йде таким чином:

Представники з високим рівнем достатку воліють хутряні, шкіряні вироби. Часто вони купують в ательє в'язані товари ручної роботи.
Середній клас звертається в приватні ательє за сукнями і костюмами для різних урочистостей (весілля, ювілеї). Вони набувають тут же шуби та дублянки.
Малозабезпечені громадяни в ательє звертаються, як правило, для лагодження наявної одягу.
Організації в подібні салони приходять для замовлення спецодягу, шкільної форми, корпоративного одягу, танцювальних костюмів.

Наше ательє буде орієнтовано, в основному, на середній і малозабезпечений клас. Головними конкурентами будуть:
великі, середні і дрібні магазини одягу відомих брендів (але не бутики);
інші ательє;
весільні салони;
надомні кравчині;
інтернет магазини одягу.

Головними конкурентними перевагами будуть: ексклюзивність, висока якість, пошив по фігурі. Ціна буде не головним інструментом боротьби, але націлена вона буде на середній клас споживача.

Дуже важливо також правильно вибрати місце для свого ательє. Як правило, такі салони відкривають на перших поверхах будівель або в торгових центрах. Важливо мати високу прохідність, особливо якщо акцентувати увагу на ремонті одягу. Почати підбір приміщення потрібно з вивчення наступних питань:

Громадяни з яким рівнем доходу живуть в даному районі міста?
Які є приміщення, які підходять для роботи, в даному районі?
Який рівень конкуренції в місці, де планується відкрити ательє?

Окремо хочеться зупинитися на інтернет-ательє, які сьогодні отримують все більшу популярність. Ця галузь також є в нинішній час дуже перспективною. Ідея полягає у виготовленні одягу з індивідуальними принтами, атрибутами. Але це майже завжди не ручний пошив.

Можна помітити, що найбільшу віддачу приносить жіночий одяг. На другому місці опинилася взуття, а на третьому - толстовки. Ці ніші сьогодні активно розвиваються, залучаючи все більшу кількість клієнтів.

SWOT-аналіз
Для оцінки власних можливостей необхідно провести ретельний SWOT-аналіз, який допоможе виявити ряд чинників, які впливають або можуть вплинути на роботу майбутнього ательє. Їх прийнято розділяти на зовнішні і внутрішні обставини. До зовнішніх факторів можна віднести:
можливості:
Залучення клієнтів за рахунок пропозиції дуже якісної і привабливою зовні одягу.
Низький рівень конкуренції серед ательє.
Залучення нових робочих ресурсів.
Використання величезного спектру моделей, що дозволяють втілити мрії клієнта в життя.
Велика кількість технологічних новинок, їх постійне використання в роботі (мова йде не тільки про пристрої, але і технологіях).

Загрози:
Серйозний податковий тягар.
Сформована в країні незадовільна економічна ситуація.
Інфляція, занижують реальний розмір прибутку.
Підвищення цін на витратні матеріали, фурнітуру, оренду.
Сезонність підприємства.

До внутрішніх факторів відносять:
Сильні сторони:
Досвідчений і кваліфікований персонал.
Можливість розширюватися, збільшувати обсяг виробництва.
Відмінні якості продукції, що виготовляється одягу, як наслідок, і конкурентоспроможність.
Гнучкий асортимент.
Використання і постійне вдосконалення застосовуваних в роботі технологій.
Проведення повного виробничого циклу (пошив готового виробу з нуля).

Слабкі сторони:
Відсутність досвіду роботи у підприємця.
Необхідність закуповувати матеріали, які можуть стати затребуваними і купленими через великий проміжок часу.
Невідомість в місті і на ринку товарів.

Відкрити ательє не так просто, як здається на перший погляд, адже потрібні хороші співробітники, всебічна реклама, відповідне приміщення, обладнання і, звичайно, ділова хватка.

Оцінка можливостей
Насамперед необхідно визначитися з приміщенням. Тут можливі два варіанти:

Відкриття в торговому центрі. У такому випадку головний упор буде на підгонку речей, адже одяг клієнти будуть купувати в місцевих магазинах. В такому випадку, працювати доведеться не тільки якісно, але ще і швидко. Істотним недоліком буде висока вартість орендної плати.
Помістити своє ательє на першому поверсі багатоповерхового будинку або маленькому павільйоні з високим рівнем прохідності. Тут оренда буде вже набагато нижче. Основними напрямками роботи будуть ремонт і пошиття одягу.

Можна і комбінувати ці два варіанти, розміщуючи в торговому центрі приймальний пункт, а в спальному районі безпосередньо виробництво. Але це підходить вже більш великим підприємцям.

Крім того, приміщення має бути не менше 7-10 м2 для комфортної роботи співробітників. Згодом можна знімати додаткову площу.

Ми розглянемо варіант, коли ательє розміщується в приміщенні, орендованому за невелику ціну. Цей варіант найбільш підходящий для бізнесменів-початківців.

Після вибору приміщення важливо найняти кваліфікований персонал. Краще, якщо це будуть не тільки кваліфіковані, але і досвідчені фахівці. Для роботи буде потрібно наступні працівники:
швачки (3 особи);
прибиральниця (1 особа);
адміністратор (1 людина).

На перших порах роль адміністратора може виконувати сам підприємець.

Похожие страницы