Як підвищити продажі дитячих товарів продажа газовых котлов

29 августа 2015

У торгівлі успіх безпосередньо залежить від обсягу продажів (незалежно від асортименту продукції, спеціалізації торгового об'єкта). Це стосується як роздрібних, так і оптових магазинів. Нижче ми поговоримо про способи підвищення об'єму продажів в роздрібному магазині, що спеціалізується на товарах для дітей. як підвищити продажі дитячих товарів Новачкам, які вперше реалізували себе в даній сфері діяльності, необхідно орієнтуватися на досвід провідних компаній. Не так давно пройшла практична конференція, на якій виступили представники передових виробників. Їх виступи були присвячені реальним можливостям підвищення об'єму продажів і, відповідно, прибутковості торгових об'єктів. Ми вибрали самі відповідні для дитячих роздрібних магазинів хитрощі. Отже, приступимо! Якщо вашою метою є реалізація бізнес-плану, в основі якого лежить продаж товарів для дітей, то насамперед потрібно підібрати підходящу для роздрібного торговельного об'єкта майданчик. На цій стадії слід керуватися потенційними покупцями. Чим їх більше, тим краще. Тобто вам доведеться вивчити структуру учасників ринку з урахуванням районів населеного пункту. 

Скоро зима, пора утепляться. Вы можете приобрести газовый котел, при этом прочитав предписание, огромный ассортимент товаров и приемлемые цены Вас приятно удивят.

Слід розуміти, що у разі невдало обраної майданчики про велику клієнтській базі говорити не доведеться. Як визначити придатність того чи іншого місця? Для відповіді на це питання можна провести розрахунки. Припустимо, результати моніторингу ринку показали, що ймовірна відвідуваність місця реалізації ідеї складе 715 потенційних клієнтів. Як показала практика, в магазин зайде близько 10% з них - 70 осіб. Останній момент в основному визначається зовнішньою привабливістю торгового об'єкта. З фактичних відвідувачів лише 33,3% в ідеалі придбають товар. Переведемо в обсяг продажів за день. Він складе 21,45 штук. У дитячих магазинах вартість середнього чека навесні і влітку становить 2,2 тис. Руб. Тепер можна розрахувати розмір денної виручки - близько 47,19 тис. Руб. Аналогічним чином проводиться розрахунок розміру виручки за місяць, рік. Наступним кроком стане зіставлення видаткової частини і передбачуваного прибутку. Найкращий результат торгові точки показують біля ескалатора, у великих торгових об'єктах, які спеціалізуються на дитячих товарах.

Похожие страницы