Картопляний Бізнес з Чого Почати

Картопляний бізнес в Росії: проблеми і перспективи

Урожай картоплі в 2011 році перевищив показники попереднього року на 25-27%.
Але якщо на початку 2011 року зростання цін на картоплю становив 15 відсотків, це при інфляції в країні - 1, 8%, то високий урожай овочів у Росії восени привів до значного зниження цін, що не могло не позначитися на рівні доходів сільгоспвиробників: вони змушені продавати свою продукцію практично за собівартістю.
Згідно зі звітом Міністерства сільського господарства РФ, з середини серпня до середини вересня цього року фактичні ціни на продукцію, що реалізується сільгоспвиробниками, знизилися на 5-20%.Так, закупівельна ціна на продовольчу картоплю впала з 18 до 11 рублів.До кінця осені ціна знову впала і стала складати 6-7 рублів за кілограм.Споживчі ціни опускалися трохи меншими темпами: в середньому падіння склало всього 10%.Виробники картоплі нарікають: попри те, що ціни на овочі падають, витрати на виробництво і раніше ростуть, наприклад, ціни на ПММ, добрива, ЗЗР та електроенергію піднімаються щорічно.

 

Як кажуть експерти, через високі ціни минулого року жителі своїми силами, на підсобних ділянках, стали вирощувати більше овочів і картоплі, скоротивши тим самим цього року попит на продукцію великих сільгоспвиробників.Зниженню вартості сприяють і низькі ціни в сусід них країнах, звідки можна також вивозити продукцію.

Похожие страницы