Бізнес з Чого Почати

Дата: 03.04.2015

С чего начать свой бизнес Почати свій бізнес краще з вибору товару або послуги (далі - «продукт»), який Ви будете продавати на ринку.

Всупереч багатьом стереотипам, відповідно до яких починати свій бізнес потрібно з юрособи, бухгалтера, офісу тощо, на самому першому кроці має значення тільки вибір продукту.Є два основні підходи для визначення, чим саме займатися: 1.від продукту, 2. від клієнта.

Підхід «від продукту» означає, що:  
1. Ви вже вибрали і знаєте, з яким продуктом Ви хочете виходити на ринок.
2. Створивши цей продукт, Ви будете шукати для нього клієнтів.

Підхід «від клієнта» означає, що:  
1. У Вас немає пріоритету з чого починати. Вас, в першу чергу, цікавить бізнес, дохід, прибуток.У другу - те, як Ви цього досягнете.  
2. С чего начать свой бизнесЗнайшовши клієнтів, і, підходящу для себе, малозаполненную нішу, Ви створите продукт, який вже затребуваний.

При підході «від продукту» у Вас є ідея або напівфабрикат, або Ви знаєте, де взяти подешевше вже готовий продукт.Це добре, але при цьому, Вам доведеться «штовхати» його на ринок, так як цілком можливо, що його на ринку вже в надлишку.А також, Вам доведеться розштовхувати тих, хто вже на ринку, тобто конкурувати.У цьому випадку пропозицій на ринку вже достатньо чи надмірно для поточного попиту, тому керувати ціною Ви можете обмежено. Интернет бизнесЯк правило, є можливість тільки знижувати її, зменшуючи свої доходи.

При підході «від клієнта» Ваш продукт буде «витягатися» ринком, так як Ви спочатку створювали його під вільну нішу і під наявний Незадоволений попит.Розштовхувати нікого. Конкуренції немає або мінімальна. Попит перевищує пропозицію, тому Ви можете вигідно управляти ціною, підвищуючи її залежно від рівня непокритого пропозицією попиту і здорового глузду.

З моєї точки зору, в будь-якій справі має бути мінімум зайвих, непотрібних зусиль.Тому краще піти «від клієнта».

Як знайти відповідного клієнта?  
Для цього потрібно спочатку виявити клієнтські інтереси через відповідні пошукові запити.

Запити повинні бути:  
1. Затребуваними - тими, на які є достатній попит.
2. Комерційними - тими, які припускають оплату за продукт.

Крім того, вони можуть бути:  
1. Нішевих - перебувати в тих сегментах ринку, в які не йдуть великі гравці через незначне для них рівня прибутковості або розбіжності формату.
2. Інноваційними - бути корисними для користувача і неочевидними на даний момент для інших гравців на ринку.


ставки пубг
Похожие страницы